DSR EX 125

Ať už jezdíte v serpentinách v písku, který odletuje daleko za vás, nebo se proplétáte městským provozem, motocykl DSR EX 125 je všestranná šelma, která nemá nikde problém. DSR EX – kroska zkonstruovaná pro mladé jezdce, vždy připravená čelit i těm nejčlenitějším městským ulicím i lesním cestám.

Šelma z divočiny

DSR EX 125 je vybaven výkonným motorem s výbornou odezvou, chlazeným kapalinou, a s elektronickým vstřikováním, který vás obratně proveze ranní dopravní špičkou i věrně doprovodí na vaše oblíbená místa mimo silnici. Díky nízké hmotnosti se tento motocykl snáze ovládá v městském provozu. Ergonomie umožňuje sedět v pohodlné jízdní pozici, ale také se přikrčit k řídítkům a zaujmout pozici pro agresivnější jízdu s nízkým těžištěm.

Kč 87.900,- vč.dph

Celkový přehled
Specifikace
 
PŘEHLED

Geny supermotardu denně v akci

DSR EX – supermotard zkonstruovaný pro mladé jezdce, vždy připravený čelit i těm nejčlenitějším městským ulicím, pojatý tak, aby se stal hitem mezi milovníky sportovních motocyklů.

DESIGN

Inspirován motocykly FX Cross Freestyle

Inspirovaný motocykly FX Cross Freestyle, s inovativním designem a stylovými prvky, které z něj dělají silnou osobnost. DSR EX 125 vybaven výkonným motorem s výbornou odezvou, chlazeným kapalinou, a s elektronickým vstřikováním, který vás obratně proveze ranní dopravní špičkou i věrně doprovodí na vaše oblíbená místa mimo silnici.

JÍZDA

Přesnost a stabilita

Robustní obrácená vidlice s průměrem trubky 41 mm, brzdový systém s radiálně uchycenými třmeny, kyvná kloubová vidlice, nastavitelný tlumič s externím rezervoárem a ocelový rám poskytují nezbytnou strukturní pevnost v nejnáročnějších částech Enduro tratí a potřebnou přesnost a stabilitu do Supermotard okruhů.

KOMFORT

Lepší manévrovatelnost

Mezi zadní částí sedadla a rámem je velký prostor, tato konstrukce přispívá k lepší ovladatelnosti. Díky nízké hmotnosti se tento motocykl snáze ovládá v městském provozu. Ergonomie umožňuje sedět v pohodlné jízdní pozici, ale také se přikrčit k řídítkům a zaujmout pozici pro agresivnější jízdu s nízkým těžištěm.

 
MOTOR

Emisní norma
 

Chlazení
 

Zdvihový objem
 

Zapalování
 

Způsob startování
 

Vrtání a zdvih
 

Kompresní poměr
 

Max. výkon (kW)
 

Maximální kroutící moment (Nm/RPM)
 

Palivový systém
 

Převodovka
 

Pohon zadního kola

Euro IV

Kapalinou chlazený motor, 4 ventily

 

124,2 cm3

 

CDI

 

Nožní/elektrické

 

58 x 47 mm

 

12,8:01

 

11 kW při 10.500 ot./min

 

10,9 Nm při 8.250 ot./min

 

MARELLI EFI

 

6-stupňová se spojkou

 

Řetěz

ZAVĚŠENÍ KOL

Přední zavěšení
 

Zadní zavěšení

Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm

Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm

BRZDY

Přední brzda


Zadní brzda


Kombinovaný brzdový systém

Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm

Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm

 

Ano

KOLA A PNEUMATIKY

Přední pneumatika
 

Zadní pneumatika

90/90-21

120/80-18

ROZMĚRY

Délka 
 

Šířka 
 

Světlá výška
 

Rozvor kol
 

Výška sedla
 

Hmotnost bez náplní
 

Kapacita palivové nádrže
 

Zadní světlo
 

Osvětlení registrační značky

2140 mm

825 mm

300 mm

 

1425 mm

 

910 mm

 

124 kg

 

6,3 l

 

LED

 

Žárovka

 
VYBAVENÍ

Digitální rychloměr

Barevné provedení: červeno/žlutá, bílo/modro/žlutá, bílá/oranžová