DSR SM
Ať už jezdíte v serpentinách v písku, který odletuje daleko za vás, nebo se proplétáte městským provozem, motocykl DSR SM 125 je všestranná šelma, která nemá nikde problém. DSR SM – supermotard zkonstruovaný pro mladé jezdce, vždy připravený čelit i těm nejčlenitějším městským ulicím, pojatý tak, aby se stal hitem mezi milovníky sportovních motocyklů.
Supermotardí zvíře
DSR SM 125 je vybaven výkonným motorem s výbornou odezvou, chlazeným kapalinou, a s elektronickým vstřikováním, který vás obratně proveze ranní dopravní špičkou i věrně doprovodí na vaše oblíbená místa mimo silnici. Díky nízké hmotnosti se tento motocykl snáze ovládá v městském provozu. Ergonomie umožňuje sedět v pohodlné jízdní pozici, ale také se přikrčit k řídítkům a zaujmout pozici pro agresivnější jízdu s nízkým těžištěm.
Cena: 87.900,- Kč
PŘEHLED
Geny supermotardu denně v akci
DSR SM – supermotard zkonstruovaný pro mladé jezdce, vždy připravený čelit i těm nejčlenitějším městským ulicím, pojatý tak, aby se stal hitem mezi milovníky sportovních motocyklů.
DESIGN
Inspirován motocykly FX Cross Freestyle
Inspirovaný motocykly FX Cross Freestyle, s inovativním designem a stylovými prvky, které z něj dělají silnou osobnost. DSR SM 125 vybaven výkonným motorem s výbornou odezvou, chlazeným kapalinou, a s elektronickým vstřikováním, který vás obratně proveze ranní dopravní špičkou i věrně doprovodí na vaše oblíbená místa mimo silnici.
JÍZDA
Přesnost a stabilita
Robustní obrácená vidlice s průměrem trubky 41 mm, brzdový systém s radiálně uchycenými třmeny, kyvná kloubová vidlice, nastavitelný tlumič s externím rezervoárem a ocelový rám poskytují nezbytnou strukturní pevnost v nejnáročnějších částech Enduro tratí a potřebnou přesnost a stabilitu do Supermotard okruhů.
KOMFORT
Lepší manévrovatelnost
Mezi zadní částí sedadla a rámem je velký prostor, tato konstrukce přispívá k lepší ovladatelnosti. Díky nízké hmotnosti se tento motocykl snáze ovládá v městském provozu. Ergonomie umožňuje sedět v pohodlné jízdní pozici, ale také se přikrčit k řídítkům a zaujmout pozici pro agresivnější jízdu s nízkým těžištěm.
MOTOR
Emisní norma
Chlazení
Zdvihový objem
Zapalování
Způsob startování
Vrtání a zdvih
Kompresní poměr
Max. výkon (kW)
Maximální kroutící moment (Nm/RPM)
Palivový systém
Převodovka
Pohon zadního kola
Euro IV
Kapalinou chlazený motor, 4 ventily
124,2 cm3
CDI
Elektrický startér
58 x 47 mm
12,8:01
11 kW při 10.500 ot./min
10,9 Nm při 8.250 ot./min
MARELLI EFI
6-stupňová se spojkou
Řetěz
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední zavěšení
Zadní zavěšení
Hydraulické teleskopické vidlice, zdvih 245 mm, průměr 41 mm
Jeden tlumič, s nastavitelným předpětím, zdvih 225 mm
BRZDY
Přední brzda
Zadní brzda
Kombinovaný brzdový systém
Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 300 mm
Jednokotoučová, hydraulická, plovoucí kotouč, 220 mm
Ano
KOLA A PNEUMATIKY
Přední pneumatika
Zadní pneumatika
110/80-17
130/70-17
ROZMĚRY
Délka
Šířka
Výška
Světlá výška
Rozvor kol
Výška sedla
Hmotnost bez náplní
Kapacita palivové nádrže
Zadní světlo
Osvětlení registrační značky
2182 mm
808 mm
1400 mm
230 mm
1445 mm
880 mm
110 kg
6,3 l
LED
Žárovka
VYBAVENÍ
Digitální rychloměr
Barevné provedení: červeno/žlutá, bílo/modro/žlutá, bílá/oranžová